Selasa, 26 Julai 2011

PERANG SALIB DILANCAR DI NORWAY ?

Tuesday, July 26, 2011
Pembunuhan Yang Membunuh Lebih 90 Nyawa Di Oslo Mengaku Membunuh Kerana Takut Dengan Perkembangan Islam Yang Hebat Di Eropah.

UNDVOLLEN (Norway): Lelaki yang dituduh menembak mati 85 remaja di perkhemahan belia dan membunuh tujuh yang lain dengan bom kereta di Oslo, menyiarkan rakaman video di YouTube, menyeru golongan konservatif melancarkan perang salib, enam jam sebelum serangan itu.

Anders Behring Breivik memuat turun rakaman video itu menyeru serangan terhadap umat Islam, dengan rakaman menunjukkan dia memakai pakaian selam tentera laut sambil mengacu senjata automatik, beberapa jam sebelum melakukan pembunuhan yang mengejutkan itu.
Breivik adalah anggota kumpulan Freemason di Oslo dan mempunyai hubungan dengan Liga Pertahanan Inggeris (EDL).Dalam satu tulisan, dia menulis: “Saya sudah berbincang dengan EDL dan menyarankan mereka memengutamakan strategi dalam berdepan dengan kebangkitan Islam. “Taktik EDL adalah untuk menarik reaksi berlebihan pergerakan jihad Islam dan pelampau fahaman Marxis.

KALAM NURANI : atas alasan takutkan perkembangan Islam yang hebat di Eropah, golongan pengganas Freemason kristian atau dalam istilah lain "golongan penyokong Yahudi" tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan drastik melakukan pembunuhan secara membuta tuli demi mempertahankan anutan mereka.
...dan apa kurangnya golongan fremason di Malaysia sendiri yang sentiasa mencari peluang melabel dan melagakan orang Islam dengan tuduhan-tuduhan tidak berasas terhadap tokoh-tokoh ulama tajdid...

Tiada ulasan: